woensdag 13 juni 2012

Nagellak - 2 nations

Nederland speelt vandaag tegen Duitsland, en op vrijdag is het weer de beurt aan Zweden. En voor mij is het dan wat moeilijk voor welk land ik moet zijn, maar ik geloof toch dat ik het meest Nederlands ben nu. 
Gelukkig zijn mijn nagels nu voor beide, nu maar hopen dat ze niet tegen elkaar hoeven te spelen, want dan zit ik in het verkeerde huis...
Wat vinden jullie van deze nagels? En gaan jullie zelf ook voetbal kijken?

Hema 09 & 06, Gina Tricot 17 Aspen Gold, E.L.F. 

7 opmerkingen:

  1. Leuke nagels,, hope dat het gelukt brengt vanavond h ahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke nagels! Hoop dat nederland gaat winnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha wat grappig! & Goed gelukt!
    liefs, Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, wat grappig! Hopelijk gaat het geluk brengen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk idee! Zou het zelf wat strakker maken door met plakband te werken :D
    Nathalie
    http://curls-and-bags.blogspot.com (Giveaway online die je zeker leuk gaat vinden!)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Handig! Misschien ook wel wat voor mij. Of gewoon all-in voor Zweden... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha, waar je zin in heb. Wat een gepriegel. Dat van mij is oranje maar gaat er vandaag PER DIRECT af!

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥