maandag 18 juni 2012

Dilemma

Hoi allemaal!
De afgelopen tijd ben ik niet heel erg blij meer met Blogger, en daarom denk ik er aan om mijn blog te verhuizen naar Wordpress. Iedere keer als ik een mooie header heb gemaakt voor Blogger veranderd hij het weer, alles lijkt anders en de verschillende widgets die ik er op zet verhuizen de hele tijd van plaats. Nu denk ik er dus over om overtestappen, maar ik hoorde dat je daar niet zo veel verschillende headers kan doen? Misschien maar goed ook, dan kan er ook niet iets mis gaan.
Daarom vraag ik me af of iemand van jullie al ervaring heeft met Wordpress, ik zou graag horen wat jullie er van vinden!

Liefs, Swaen

source ♥

7 opmerkingen:

  1. appart! heb zelf geen ervaring met wordpress XO

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb er ook geen ervaring mee.. Ben al blij dat ik ondertussen aan Blogger aanuit kan :D hihi.
    Bedankt voor jouw lieve commentjes!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vervelend. Ik weet niks van Wordpress dus ik kan je niet helpen helaas. x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb wordpress en vind het veel fijner! Als je wilt wil ik je best helpen met overzetten? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb blogger en wordpress geprobeerd, en wordpress steekt er tovch wel met kop en schouders boven uit! Ik vind vooral het commentsysteem ontzettend veel fijner en de layout mogelijkheden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben eigenlijk heel happy met Blogger! Maar weet ook niks van Wordpress, dus kan je niet echt helpen ;) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik gebruik blogger en heb ook voor de zekerheid een wordpress met dezelfde naam genomen voor het geval dat :P

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥