maandag 11 juni 2012

De mooie dingen die ze zag #2

Het is weer tijd voor de wekelijkse rubriek van Lena waarin zij de mooie dingen die ze zag (en fotografeerde) laat zien. Lena is een vriendin van mij uit Belgi√ę en ik heb haar leren kennen in Zweden.  Echt prachtige plaatjes maakt Lena, en ik stelde voor dat zij een eigen rubriek op deze blog kreeg, en hier is hij!
Helaas ging het niet helemaal goed met de foto en is hij daarom op dinsdag en niet op zondag.


Het is al een tijdje geleden dat ik deze foto getrokken heb. Het is een kerk in de oude stad in Stockholm, ik zag het vliegtuig erover vliegen en dacht meteen: 'Wat een contrast tussen de blauwe hemel, de heilige kerk en het vliegtuig dat er raak op lijkt te vliegen.' Het geeft weer hoe sommige dingen anders zijn dan wat ze in werkelijk zijn. 

Liefs, Lena

6 opmerkingen:

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥