dinsdag 19 juni 2012

De knoop

Jahoor, ik heb hem doorgehakt. De welbekende knoop. Ik heb de afgelopen dagen Wordpress wat uitgeprobeerd en ben tot de conclusie gekomen dat ik het fijner vind dan Blogger. Ik ben nog wat aan het prutsen maar het gaat zeker goed komen.
Mijn nieuwe blog is te vinden op dit adres:


Ook wil ik degenen die mij volgen op Bloglovin' vragen om mij op de nieuwe blog te volgen, op deze komen geen nieuwe berichten meer. Je kunt mij volgen door hier te klikken.

En natuurlijk hoop ik dat jullie met mij mee gaan, want mijn lieve volgers wil ik toch eigenlijk niet kwijt :)

Ik zie jullie op mijn nieuwe blog!


(Deze blog krijgt dus geen nieuwe updates meer, voor meer Liefs, Swaen verwijs ik jullie naar het Wordpress adres hierboven.)

4 opmerkingen:

  1. Ik volg je nieuwe blog op bloglovin hoor, succes met bloggen op wordpress :). X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jammeeer, dan maar naar je wordpress! ;)
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥