maandag 7 mei 2012

Weekje met mijn zus

De reden waarom er vorige week zo weinig posts waren is omdat mijn zusje en een vriendin een week naar Zweden kwamen! We hebben een geweldige tijd gehad, en ik vond het echt niet leuk om weer afscheid van ze te nemen.. Gelukkig had ik in mijn hoofd dat ik over 8 weken toch weer thuis ben, maar om ze weg te zien rijden in de bus is echt niet leuk... Hier komt een foto overzicht van onze geweldige week, en dat zijn me toch veel foto's! 
Lekkere ouderwetse lollie's gekocht! Framboos, blåbär en appel.

Dit huis heeft een prachtige kleur.

Mijn zusje op de rug van haar vriendin. 
Op Valburg-avond, op dat vlot werd vuur aangestoken.

Met mijn lieve zusje

Vuur!

En vuurwerk, het was een prachtige stille avond.

Meer vuurwerk

Ontbijt op de veranda

Het bos in!

Eendjes

In zusjes bril

Wachten op de trein naar Örebro

Zomerweer!

Heerlijke stad

En heerlijk eten! Ik had een ciabatta met kipfilet, mozerella en gedroogde tomaten.

En ijs!

In de trein terug
En toen was het alweer voorbij! Ik vond het een prachtige week, en natuurlijk was het niet leuk om afscheid te nemen, maar gelukkig zie ik ze binnenkort weer!

7 opmerkingen:

  1. Dat ziet er gezellig uit dames. En Swaen, nog ff volhouden hè? Groetjes Eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke foto's!
    Voor je het weet ben je weer thuis... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's! Volgens mij hebben jullie je wel vermaakt! Wat is de valburg-avond? Het dorpje waar ik woon heet zo :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, ziet er geweldig uit. Leuk om te zien! En het is daar erg mooi. liefs. xx

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥