zondag 13 mei 2012

Moederdag

Vandaag is het moederdag, maar helaas ben ik niet bij mijn moeder, maar toch wil ik even aandacht aan haar besteden op mijn blog. Als ze dit gedichtje leest zal ze het begrijpen, dit is een gedichtje dat ze een tijd geleden in mijn poëziealbum schreef, alleen heb ik het een beetje verandert. Het gedichtje is in het fries, dus niet iedereen zal het kunnen lezen, maar dan mag je Google Translate gebruiken. 
Ik wil jullie allemaal ook een fijne moederdag wensen, en leg je moeder in de watten!

Lieve mem, ik hoop dat je dit leest, en weet dat ik van jou houd! Swaen ♥

3 opmerkingen:

  1. hoo wat lief! :O
    Ik had een cadeaubon voor mijn moeder en ben vanmorgen om 6 uur opgestaan om een ontbijtje te maken ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. No Swanhilde, der rûgele al hast in lyts trientsje út. Ik koe 'm noch krekt tsjinhâlde. Tige tank foar dyn moaie winsk. Ik sil der wurk fan meitsje. groetenis fan mem

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieff. En ''wurk'' is stil? (in de reactie van je moeder)
    Ah, Fries is misschien ook nog wel leuk om te leren. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥