woensdag 16 mei 2012

Lang weekend!

Hoi! Wat heerlijk, ik heb weekend nu! Jaaa :) Vanavond heb ik een strijkconcert, erg veel zin in. Ik speel in een strijkorkestje met ongeveer 12 anderen, en vanavond gaan we samen met het kinderstrijkorkest. Dat zijn ongeveer 30 kinderen tussen de 6 en de 12 die viool of cello spelen, echt super lief. Wij gaan ze dan helpen met de liederen en daarna gaan we zelf nog een aantal klassieke stukken spelen. Vier mensen gaan solo spelen en we gaan ze dan ook begeleiden. Ik heb er zin in!
En morgen gaan we op weg naar het vakantiehuisje van mijn gastgezin, even vier daagjes vakantie. Helaas heb ik daar geen internet, dus er gaan geen nieuwe posts komen. Ik heb helaas nog geen tijd gehad om het in te plannen. Als ik terug kom gaat er een post komen over het weekend!
Fijne Hemelvaartsdag en een fijn weekend!

Prachtige bloesem in de boom bij ons in de tuin.

7 opmerkingen:

  1. klinkt super leuk :p
    ik wist trouwens niet dat je viool (of altviool, cello... je snapt me wel ;P) speelde ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg beide dingen. Veel plezier! Ook echt een mooie foto <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. klinkt leuk! Ik ben vorig jaar uit het orkest gegaan, en moet zeggen dat ik het toch wel mis! Ik speel nu jazz, maar klassiek blijft toch ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schat je hebt me giveaway gewonnen! kijk even naar je mail!
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh dat klinkt leuk. Hoop dat het ook leuk was!!

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥