zaterdag 12 mei 2012

Film - Dear John



In het kort
Een jonge soldaat John Tyree (Channing Tatum), is met verlof en wordt verliefd op de schitterende, maar conservatieve studente Savannah Lynn Curtis (Amanda Seyfried). De twee beleven een mooie tijd en wanneer John weer op uitzending gestuurd wordt, beloven ze elkaar brieven te schrijven om hun liefde levend te houden. Maar de lange afstand tussen beiden lijkt voor meer problemen te zorgen dan verwacht.


Mijn mening
 Het begin van de film vond ik prachtig, erg mooi gespeeld en een prachtig liefdesverhaal, en ik moet toegeven dat ik soms toch aan het huilen was. Zij zaten toch in zo'n situatie die ik nu ook goed ken, je lief ver weg en elkaar niet kunnen zien. Ik vind dat ze het prachtig hebben laten zien, maar toen de laatste brief van Savannah kwam vond ik het toch niet leuk. Zij had ondertussen iemand anders getrouwd, terwijl ze op elkaar zouden wachten. Ik wilde zo graag dat John en Savannah samen kwamen, dat zij oud met elkaar zouden worden.
Het einde van de film vond ik ook wat bijzonder, ik had het me anders voorgesteld. Het kwam een beetje abrupt, maar al met al vond ik het toch een erg mooie film.

9 opmerkingen:

  1. Deze film lijkt me ook erg mooi! Ik moet de dvd nog kijken maarja :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond het zo'n mooie film! En Channing Tatum blijft gewoon heel knap (;

    xoxo Sootjeelina <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het echt zo'n mooie film! Ik heb hem misschien al 150 keer gezien, en ik moet toch altijd wenen :p

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ken de film! En heb echt de hele tijd moeten huilen, hahah prachtig. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die film is zooooo mooi!
    kan er nog om janken haha!
    xo

    www.mydutchfashionstyle.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is echt een mooie film! Zit dan echt te huilen haha :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vond t ook echt een mooie film!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit vond ik echt een supermooie film!

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥