donderdag 24 mei 2012

Blij? Blij!

Ik ging door mijn foto's heen en vond deze fijne foto's. Van alleen er naar kijken wordt ik blij! Het zijn foto's van ons weekendje weg, en wat een zon hadden we! Ik word er blij van, en ik hoop jullie ook!
Morgenochtend stap ik om 7 uur 's ochtends op de bus om naar Stockholm te gaan. Ik ga daar een weekend met alle uitwisselingsstudenten hebben, een re-entry camp. Ik heb er zin in, maar het is natuurlijk ook jammer dat er nu een einde aan komt, en ik wil ook nog lang niet naar huis, maar toch voelt het fijn. Op zondagavond kom ik weer terug, en dan gaan er weer posts komen!

In Jönköping

Prachtige ranonkels

Spring! Bij het langste meer van Zweden, het leek net een zee!

En een heerlijk ijsje. Dit is de grootte van 1 bolletje! Ik werd helemaal blij :)
Vanilla Chocolate and Coockies!
En ik heb nog meer nieuws om blij van te worden! Ik heb een give-away gewonnen op de blog van Christian, My Dutch Fashion Style. Het is een haarverzorgingspakket van John Beerens. Helaas moet ik nog even op het pakket wachten, want het wordt naar Nederland gestuurd, en daar ben ik over anderhalve (zo weinig nog maar!) maand pas weer. Als ik hem heb laat ik het natuurlijk zien!

10 opmerkingen:

  1. De eerste foto is echt spontaan en leuk! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. spontane foto's!:)
    ben jaloers op je dat je een haarverzorgingspakket hebt gewonnen! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's! Dat ijsje ziet er heerlijk uit en gefeliciteerd dat je dat hebt gewonnen! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met die give-away haha. En dat ijsje. omg. goddelijk... <3__<3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke foto's! Ik volg je! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke foto's, ze maken me echt vrolijk :D En leuk dat je die give-away hebt gewonnen, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oeeh erg leuke foto's!
    wat leuk dat je hebt gewonnen, ben benieuwd!
    elkaar volgen via GFC &bloglovin'? xloves.

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥