vrijdag 6 april 2012

Wat is dat nou?

Sneeuw? Toen ik vanochtend mijn gordijn open deed was ik toch even verwonderd over het feit dat het wit was buiten. En nu ik dit schrijf sneeuwt het ook weer, wat appart. De afgelopen weken was het eigenlijk alleen maar zonnig, mooi lenteweer, en nu komt dit weer... Wat nu als ik hier een witte Pasen krijg? We hadden geeneens een witte Kerst hier, dus dan zou het een vergoeding zijn.
Ik hoorde dat het weer in Nederland zonnig en fijn is. Laten we hopen dat het zo blijft voor jullie en dan wens ik jullie nu een goede Goede Vrijdag.

MIjn uitzicht

12 opmerkingen:

  1. haha wat leuk! het weer hier in nederland is wel oke :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Linnea Sjönneby6 april 2012 om 12:59

    ojojoj... vi får gå ut med hårfönen och smälta bort snön tror jag!! :D haha jag vill ha vååååår!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vreemd dat er weer sneeuw ligt, hoop voor je dat de zon snel komt schijnen! :)
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. huh wat raar... hier ligt geen sneeuw
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, echt raar, 't was ook echt heel koud vanochtend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Huh. Een witte pasen, dat is nog eens wat haha..
    Maar ik zit niet echt te wachten op sneeuw nu.. ;o

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wauw een witte pasen, wat apart whahaha!
    Ik zit ook niet echt te wachten op sneeuw eigenlijk. Ik verlang gewoon naar de lente! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh dat is een verassing! Het Scandinavische weer denk ik ;) Hier is het ook niet geweldig maar geen sneeuw in ieder geval! Geniet van je paasdagen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat apart zeg, een witte pasen! jij ook fijne pasen!

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥