zondag 15 april 2012

New boughts

Afgelopen woensdag ben ik lekker een hele dag met mijn gastmoeder de stad in geweest. 's Ochtends bij de IKEA begonnen en daar heerlijk gezeten met 'fika' (thee/koffie met iets lekkers, de Zweden grijpen echt ieder ogenblik aan voor fika!). Daarna naar een groot winkelcentrum gegaan waar we maar eventjes zouden blijven, want ja, we wilden de stad in. Dat eventjes werd uiteindelijk de hele dag en we hebben heerlijk gewinkeld. Ik heb gevonden waar ik naar op zoek was, en mijn gastmoeder heeft ook een prachtige, nieuwe outfit. 

Het jurkje kocht ik bij mijn favoriete winkel, een tweedehands winkeltje. Op de een of andere manier vind ik daar iedere keer wel iets. Dit jurkje zit mij ook echt perfect, en de kleine bloemetjes vind ik erg lief.

Bij Gina Tricot vond ik nagellak. Ik was opzoek naar een geel die niet te fel was maar ook niet te donker. Deze was echt mijn favoriet. Ook kocht ik een lichtblauw en een zwart, samen voor 100,- kronen, wat ongeveer op 10 euro uitkomt.
En als laatste, mijn bikini. Ik ben zo blij dat mijn bikini-jacht gelukt is! Deze mooie bikini vond ik bij JC, en ik was gelijk blij. Ik had al een soortgelijke bikini bij Gina Tricot gepast, maar ik vond het broekje daar toch wel erg klein. En toen vond ik deze, dit broekje zit niet te laag en de top zit ook erg fijn.

Wat vinden jullie van mijn aankopen? Zelf ben ik er erg blij mee, en zo duur was het niet eens. Zijn mijn ouders ook weer blij!

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke aankoopjes, dat jurkje ziet er erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke aankopen zeg! Dat jurkje is echt cute & wat een mooie lakjes ook. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke aankoopjes! Love de nagellakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. cute!!!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥