donderdag 5 april 2012

Nail art - roses

Op een andere blog (helaas ben ik de naam vergeten) werd er heel duidelijk uitgelegd hoe je leuke roosjes op je nagels kon maken. Gisteravond heb ik het geprobeerd en ik vind het een erg leuke en makkelijke nail art. Ik heb hem gemaakt met een saté prikker, helaas heb ik geen echte nail art pennen. Wat vinden jullie van deze?
Dit is de nagellak die ik heb gebruikt:
- MNY, 265
- Hema, 06
- Hema, 91
- Hema , 93 (weet het niet zeker)
- H&M, No Mambo Jambo
- MNY, 757


7 opmerkingen:

  1. Heel schattig, leuk gedaan meis! <33

    Liefs, x
    Donna-ly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aahw, die is echt lief. Ik ben daar heel slecht in, maar jij doet het netjes zeg! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goed gelukt zeg! ik heb daar denk ik geen geduld voor :(

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥