dinsdag 24 april 2012

Gekregen van een vreemdeling

Vandaag kwam er ineens iemand naar mij toe, zomaar onder de les. Het was iemand uit de examenklas. Hij kwam met iets in zijn handen en gaf het aan mij. Het was dit lieve paardje! Ik was helemaal verbaast en vroeg of hij serieus was, want die paardjes zijn eigenlijk erg duur. Ja, hij wist zeker dat hij hem aan mij ging geven. 'Waarom?' vroeg ik, 'Omdat dit eigenlijk een Nederlandse schilderkunst is op een Zweeds paardje. En jij bent eigenlijk ook een Nederlandse Zweed.' Bedankt was mijn antwoord, ik was nog steeds helemaal beduusd, en toen was hij weg. En nu heb ik ineens een lief paardje!


12 opmerkingen:

  1. Wat leuk ! Ik hou van dit soort spontane dingen !
    x Ella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaah wat leuk!! En zomaar van een vreemde.. Daar word je toch blij van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super schattig dat ie dit zomaar geeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Linnea SJönneby25 april 2012 om 11:04

    Haha, vad konstigt men kul! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Huh, wat grappig haha! Lief paardje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. waw echt super ! Lijkt wel uit een film ofzo !

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥