zaterdag 3 maart 2012

Toen er nog sneeuw was

Alle sneeuw is weg, maar ik wil jullie toch nog even de winter van Zweden laten zien. We hebben hier eigenlijk niet heel erg veel winter gehad dit jaar, want ik had gehoopt op meer. Meer ijs, heerlijk schaatsten, meer sneeuw, langlaufen en skiën. Helaas is het nu voorbij, maar lente is ook weer fijn. Geen ijswegen waarop je bijna niet lopen kan en natte sokken van de gesmolten sneeuw. Maar kijken naar deze foto's is toch wel fijn, want sneeuw op het meer is mooi!



Hier waren ze wezen ijsvissen

Die lieve Maria



Handjes!


Let it snow!



Langlaufsporen



P.S. Ik weet niet of het nog zeker is, maar het verhaal ging dat GFC er in maart mee zou ophouden. 
Nu wil ik jullie vragen om mij op Bloglovin' te volgen. Het zou zonde zijn om jullie kwijt te raken!
Liefs, Swaen ♥




3 opmerkingen:

  1. Mooie foto's!

    En die foto met die handjes in de sneeuw is echt heel lief. Toen je die foto maakte, had je het toen niet ontzettend koud? Tintelende handen door de koude sneeuw? Dat heb ik namelijk wel altijd, haha! Wat je wel niet voor een foto overhebt.. Haha!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw prachtige foto's vooral de eerste is echt supper!
    Gelukkig kunnen we de mooie dingen vastleggen met een camera haha nou kan je er extra lang van genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nemen får jag äran att vara med på ett par bilder på din blogg! Världskändis ;) åtminstone i Nederländerna.

    Tänk att du fick ut mig på den där isen. "It's a miracle!"
    KRAM

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥