maandag 5 maart 2012

Outfit - a warm jumper

Weer eens een outfitpost. Dit is de mooie trui die ik bij de kringloop had gevonden voor 40 kronen (4 euro).  Deze outfit had ik een tijdje geleden aan, maar ik was er nog niet aan toe gekomen hem met jullie te delen. De trui is echt heerlijk warm, en hij zit me goed. Mooi lange armen en een lang lijf, en het patroon vind ik erg mooi! De shorts zijn van de H&M, de laarzen van Tamaris en de kniekousen van Indiska. Helaas heb ik geen foto van mijn laarzen, maar ze zijn fijn in elk geval.

13 opmerkingen:

  1. Wat een koopje die trui! Erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk!

    Ik ga donderdag de bestemming uitzoeken met een vriendin! Het wordt in ieder geval een talenreis. We zijn over the top ambitieus, maar de feestbestemmingen hebben we nu onderhand wel gehad. Tijd om iets te zien & leren!

    Waar ga jij naartoe? (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die ziet er heerlijk zacht uit, en hele leuke kleurtjes ook! Lekker Scandinavisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dat je het echt heel leuk gecombineerd hebt! :) Shorts zijn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, ik heb haar ook in de post gezet!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wow, ik zie net dat die foto nog in een ander concept stond!! Ik zet hem er gelijk bij! Bedankt voor het reminden dan, hahaha.

    & Leuke shorts!

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke trui, ziet er heerlijk warm uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Linnea Sjönneby6 maart 2012 om 22:59

    Vilket fynd du gjorde där, den är verkligen underbar! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥