donderdag 22 maart 2012

Nog meer theater..

Tsja, na zo'n dagje vrij moet ik weer aan de bak, de komende dagen ben ik iedere dag op school tot 4 uur, ja zelfs op zaterdag en zondag! Daarom helaas niet erg veel posts de komende tijd. Ik heb geprobeerd wat in te plannen maar het gaat niet echt.
Vandaag hebben we doorloop met muziek, dat wordt spannend, want het orkestje zit op een soort balkon boven het podium. Ik speel mee met een aantal liederen, eentje op viool en eentje op tenorsaxofoon. Ook heb ik in mijn eigen scene op het podium een solo op hobo en zal ik nog een viool solo spelen. Dat wordt spannend!
Deze foto was afgelopen week in de krant, ik wordt geschminkt voor het theater. Eigenlijk was het erg fake, want de fotografe vroeg of we zo wilden gaan staan. En ja, ik krijg dus een sjaal op mijn hoofd, nu hopen dat die blijft zitten! Foto's komen natuurlijk!


3 opmerkingen:

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥