donderdag 15 maart 2012

New - Converse

Mijn gastpa was op zakenreis in China voor 2 weken, en natuurlijk hadden mijn gastzus en ik een lijstje gemaakt van wat hij mee moest nemen. Dit paar mooie All Stars is het voor mij geworden. Ik had geen kleur opgegeven, alleen een leuk kleurtje. En roos ís een leuk kleurtje!
Ik ben blij dat ik nieuwen heb, want mijn ouden zijn toch al bijna 3 jaar oud... Maar weggooien doe ik nog lang niet, pas als de zool helemaal verdwenen is zal ik er over nadenken. 
Hier zie je trouwens ook een stukje van mijn leuke legging die ik een tijdje geleden bij de Monki kocht. Ik vind het patroon echt super, het is soms alleen wat lastig te combineren, ik kom de hele tijd op hetzelfde uit. 
Iemand nog een idee?




11 opmerkingen:

  1. All stars zijn echt geweldig, ze zitten zo lekker :)
    je legging vind ik ook echt helemaal geweldig!
    ik heb zelf ook zo'n zwart wit legging met patroon, en ik heb een beetje hetzelfde probleem als jij, ik weet nooit wat ik erbij aan moet. Meestal doe ik gewoon een beetje iets simpels erbij en soms een hoedje :)
    liefs Rixt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vad kul med nya converse!
    Gilla gilla gilla :)

    KRAM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die zijn super leuk! ik heb ze al lang niet meer gedragen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een leuke combinatie zo met zwart-wit en rood!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn prachtig! Ik houd sowieso altijd wel van All Stars :) Maar in het rood zijn ze extra leuk!
    Liefs, Mia

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥