maandag 26 maart 2012

Lentebloemen

Het gras is overal nog wat bruin/gelig, maar de bloempjes komen alweer boven! En dan te bedenken dat ik 3 weken geleden nog aan het schaatsen op natuurijs was! Deze prachtige sneeuwklokjes staan nu dus in de tuin te pronken, en ik moest even wat foto's maken.
Nog 2 dagen tot de première van het theater! Vandaag weer oefenen, nu met schmink, kleding en muziek. Erg leuk maar ook erg vermoeiend! Gelukkig hoeven we niet meer kostuums te naaien, alleen nog kleine dingetjes veranderen/bijwerken. Ik heb mijn camera mee vandaag, dus hopelijk kan ik binnenkort op wat mooie foto's trakteren :)


12 opmerkingen:

  1. Lief zo'n sneeuwklokje :) Succs met de premièrevoorbereidingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk! ben benieuwd naar wat foto's! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met de voorbereidingen.
    Erg mooie foto :)!
    Liefs,
    Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto! die bloementje zijn zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heerlijk als de bloemetjes boven de grond komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor je comment! Ja, m'n schoentjes zitten erg lekker! Niet écht wandelschoenen (ze zijn best hoog), maar ik heb er moeiteloos een hele dag op geshopt, geen pijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik hoop dat deze lente mooi wordt, en prachtige foto!
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥