vrijdag 2 maart 2012

Lente = nieuwe kleding!

Een nieuw seizoen betekent natuurlijk nieuwe kleding! Ik heb op de website van H&M gekeken en vond allemaal leuke dingen! Het jurkje vind ik erg mooi, ballerina's er bij en je bent klaar. En als het toch wat kouder wordt het spijker jasje. Ik heb er geen, en zou het best een mooie aanvulling van mijn garderobe vinden. De oranje blazer vind ik erg mooi, fijne kleur en altijd handig. Ik begin jasjes wat leuker te vinden, had ze eigenlijk nooit. En de sandalen, wat zijn ze mooi! Erg fijn voor in de zomer, kan overal bij. Daar hou ik van, iets dat ik veel kan combineren. En daar zit ik met deze items wel goed mee denk ik.
Wat vinden jullie?

P.S. Ik weet niet of het nog zeker is, maar het verhaal ging dat GFC er in maart mee zou ophouden. 
Nu wil ik jullie vragen om mij op Bloglovin' te volgen. Het zou zonde zijn om jullie kwijt te raken!
Liefs, Swaen ♥

6 opmerkingen:

  1. Lovely blog.
    http://xtheperfectmess.blogspot.com.au

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als 't goed is stopt GFC niet op Blogger hoor! (:
    &Haha heerlijk he weer nieuwe kleding halen,
    ik ga al m'n spullen in de verkoop gooien,
    en dan weer snel lekker shoppen ^^

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥