donderdag 1 maart 2012

Lente is hier

Het is hier lente! De sneeuw is bijna overal gesmolten (op het restje iglo in de tuin na), het gras is mooi groen, de vogels fluiten, de zon schijnt en ik zit ziek binnen... Ja, ik ben echt verschrikkelijk verkouden en alles doet mij zeer. Vandaag voor het grootste gedeelte thuis gebleven, ik moest toch even naar school want ik had een toets. En gelukkig ging die toets toch goed, voor mijn gevoel. Ik heb de Romeinen begrepen!
En op weg naar huis nam ik een omweg, ik was toch buiten, dus waarom niet even genieten? Heerlijk buiten geloven, echt fijn.
En thuis hoorde ik zo'n fijn liedje op de radio, die moet ik gewoon met jullie delen. Het is het liedje van de band Johnossi en heet Man Must Dance. Ik word er blij van, jullie hopelijk ook!


Liefs, Swaen

3 opmerkingen:

  1. Ah, wat jammer dat je ziek binnen zit; beterschap! <3 En ik heb het liedje even geluisterd, ik vind hem wel leuk, het heeft wel iets!

    & Geniet van de lente! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Had het nummer nog nooit gehoord, maar zeker een fijn liedje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap! En dat is zeker een mooi liedje!

    x.
    http://acupofloveforcreativity.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥