donderdag 29 maart 2012

Hairdo

Ik was helemaal vergeten dat ik dit leuke sjaaltje mee had genomen naar Zweden. Dus toen ik hem afgelopen week weer tegen kwam was het tijd om hem te gebruiken ook! Ik vlocht mijn haar in vanaf mijn scheiding en vlocht toen helemaal rond mijn hoofd. Daarna met een elastiekje vast gezet en het sjaaltje rond mijn hoofd geknoopt. Elastiekje er weer uit en het sjaaltje mee vlechten in mijn haar. 
Ikzelf vind het erg leuk geworden, vrolijk. Nu ben ik op zoek naar meer sjaaltjes die lang en dun genoeg zijn om in te vlechten. Ik ben benieuwd of ik wat vind!
Wat vinden jullie er eigenlijk van? Een sjaaltje in het haar?



O, enne... De eerste voorstellingen waren echt een succes! Het was erg leuk om te doen, vandaag weer 2 en dan op vrijdag en zaterdag ook nog 2. En dan is het gewoon al weer over!

10 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan, en wat leuk dat de voorstellingen een succes waren, nog veel plezier! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het er heel leuk uit zien en je hebt ook hele leuke oorbellen in!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw.! Wat leuk! Creatief hoor!! :D

    Xx
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er leuk uit zo, en in die vlecht!
    Mooi sjaaltje is dat ook! (: Liefs, Luna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik voel me zeer vereerd. Mijn oude sjaaltje (uit ca. 1990)en oorbellen (uit 1994)hebben het helemaal gemaakt. groetenis fan mem Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk gedaan! Wat een creatief idee om een sjaaltje in je haar te vlechten :) ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥