woensdag 28 maart 2012

Freak de Cirque

Vandaag is het zover, om 10.00 uur hebben we de eerste voorstelling van het theater. Er gaan toch wel wat zenuwen door mijn lijf. Zal alles goed gaan, doet het licht het, is de kleding nog heel en wat zal het publiek denken?
Jullie hebben mij er nu al een tijdje over gehoord, en daarom werd het toch wel tijd voor een aantal foto's. Ik heb even lopen zoeken maar heb foto's gevonden. Weliswaar niet van gister, maar van vorige week. Ik hoop dat jullie er wat meer beeld van krijgen. En ik moet erbij zeggen dat er echt heel veel veranderd is in de laatste week. Alles is klaar en het licht en geluid werkt. Ik zal proberen tijdens de voorstellingen nog wat foto's te maken voor jullie, en als dat niet lukt dan zet ik mijn zusje met mijn camera in het publiek :)

Het affiche, erg mooi geworden vind ik!
En dit is nog maar een klein deel van alle schmink, er ligt echt een fortuin daar op school!

Kleding voor de dansers naaien.

Het model van het decor, en daarachter het decor in wording. 
Had ik eigenlijk al eens verteld waar het theater over gaat? 
Heinrich Hoffman is een circusdirecteur en heeft de droom om een voorstelling te creëren die van ongekend kwaliteit is. Het probleem is alleen dat Hoffman's circusartiesten niet het allerbest zijn in hun vak, en om dat te verbeteren is er veel geld nodig. Helaas is veel geld nu iets wat Hoffman niet tot zijn beschikking heeft. De oplossing is om de in circusgeïntresseerde opdrachtgever en impresario Brodoteau in te schakelen. Met al zijn geld zou hij het circus kunnen redden en nieuwe acts kunnen kopen. Maar dan moet Hoffman Brodoteau wel weten te overtuigen. De ene dochter van Brodoteau, Francesca, zou mee willen doen in het circus als koorddanseres maar de andere dochter, Fabiénne doet er alles aan om haar vader te stoppen en het circus te saboteren. En dan heb je ook nog de clownen Mime en Benny, wat hebben zij er mee te maken?
Nog meer naaisels...

Tillfälligt avbrot (toevallige onderbreking), om de pauze aan te geven.

De regisseur en een leerling kijken naar het decor.


6 opmerkingen:

  1. wat ziet dat er leuk uit!
    veel succes!xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel erg leuk uit! Veel succes. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mega vet! Veel suces :D
    Xx Esther :p

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik word echt jaloers als ik die dames daar zie naaien. Zo tof! En die schmink! Echt een hemel. Thuis ik heb ook schmink en soms schmink ik vrijwillig bij bepaalde organisaties. Alleen het kost echt heel veel geld hoor!
    Het lijkt mij echt leuk om toneel te spelen, nog heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, heel veel plezier en succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥