vrijdag 30 maart 2012

Freak de Cirque - foto's

Gister stond er een prachtig artikel over het theater in de krant. Kijk mee naar de prachtige foto's :) We zitten nu op de helft, vandaag nog 2 voorstellingen en zaterdag nog, en dan is het alweer over! Dat gaat echt heel snel.. 
Beginnen jullie trouwens al wat gek te worden van al mijn berichten over het theater? Tsja, het is nu eenmaal iets dat ik nu echt in mijn hoofd heb, maar ik probeer er wel wat andere berichten tussen te gooien :)

Deze twee 'heren' hadden heel wat aan te merken op de show.

Dans tijdens de freak-markt. 

Dans en zang

En prachtige dans van deze twee dames op het nummer 'Because the Night'

Mufasa de leeuw wilde niet echt door de hoepel springen. 

Herr Heinrich Hoffman himself

Mime en Mario bij de schminktafel.

En Indira Candhi, ik dus :) Deze stond niet in de krant,
maar ik wilde jullie laten zien wat een prachtige kleding ik aanhad!

9 opmerkingen:

  1. Heel leuk om te zien! en jij ziet er wel heel mooi uit in die kleding!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er echt uit als een dolle boel haha!
    ik heb je trouwens getagd in mijn post!
    xo

    www.mydutchfashionstyle.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, dat ziet er echt heel leuk uit! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er leuk uit :)
    x Ella, SpringVibes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. amazing! it looks super funny. I'm following

    Check my blog and follow me if you like :)

    xx

    www.sickbytrend.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk dat je daarin mee speelt!

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥