vrijdag 9 maart 2012

Award - Liebster Blog


Vandaag kreeg ik het leuke berichtje dat ik een award had gewonnen: de Liebster Blog. Charlie van Fabulous in France had hem mij gegeven. Het is een award voor blogs die minder dan 200 volgers hebben, een soort oppeppertje om ze meer aandacht te geven en ook eens in de spotlight te zetten!
Ik geef de award weer door naar de volgende 5 bloggers:

♥ Daniëlle van Colourful Frutsel
♥ Judith van la-Judith
♥ Amber van Tijdvoormezelf
♥ Mariska van MRSKA
♥ Jeanine van I love roses

Neem een kijkje op deze fijne blogs!

Liefs, Swaen

6 opmerkingen:

  1. Awh super leuk voor je, gefeliciteerd! Ik wilde even zeggen dat ik je header echt heel gaaf vind!

    Oh and I'm back as a blogger! Loves http://rimocean.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief! Dankjewel :D

    & Jij ook gefeliciteerd natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hai hai!

    Onwijs bedankt hiervoor.
    Ook jij bent voor mij een inspiratiebron.

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaah wat lief!! Ik voel me vereerd:)
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥