dinsdag 28 februari 2012

Karlstad!

Ik ben weer thuis! En wat een heerlijke dagen heb ik in Karlstad gehad, eigenlijk te leuk om foto's te maken! Heel veel heb ik er dan ook niet, we waren veel te druk met chocolademelk drinken, op de bus wachten, wandelen, schminken met kleine zusjes, in de bus zitten, praten, praten, muziek luisteren, winkelen, praten, paardrijden, lopen, praten, eten... Tsja, eigenlijk heb ik echt super veel gedaan, en nog wat leuke dingetjes gekocht! Maar dat komt later, ik wil eerst zeggen: ik ben weer thuis!

Lol met Anne-Wil, brillen van de anderen op tijdens onze nachtelijk Burger King avontuur :)

5 opmerkingen:

  1. Cute photo!! nice blog :)

    -->Take a look at my blog<-- and if you like it follow me, i will be really grateful ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha thanks darling!
    love the burger king!
    die krul friet is echt té lekker!
    xo

    mydutchfashionstyle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke foto meis! Fijn dat je het leuk hebt gehad xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat het leuk was, ghehe. Mooie foto hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥