zaterdag 11 februari 2012

Ik heb de liefde lief

Ik heb het altijd een mooie zin gevonden van Willem Wilmink, en toen wij op school een opdracht kregen met screendruk heb ik besloten die mooie zin te drukken.
Ik ging aan de slag met pen en papier en tekende de tekst zoals ik hem wou hebben. Daarna werd het gekopieerd op een plastic-vel. Die heb ik 7 minuten onder speciaal licht laten liggen totdat de afdruk op een raam van licht doorschijnende canvas was gedrukt. En daarna met verf en een shirt aan de slag en drukken maar!
Het klinkt misschien wat moeilijk, maar eigenlijk was het erg gemakkelijk. Kijk hoe mooi het is geworden!


En het leukste is als ze het hier proberen uit te spreken, dat gaat helemaal fout :)

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooi shirt! Ik vind de zin ook heel mooi! Door het dubbele krijgt het echt een leuk effect! Haha, ik zou de Zweden het weleens willen horen zeggen (; xxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een origineel idee. Mooie zijn en mooi resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥