woensdag 8 februari 2012

Happy Birthday to me!

Ik ben jarig vandaag! 18 jaar! Dus eigenlijk ben ik nu 'volwassen', al kan ik me dat met mezelf nog niet echt voorstellen. Het zal dit keer een bijzondere verjaardag worden, omdat ik dus 18 wordt, maar ook omdat ik in Zweden zit. Zonder mijn ouders, mijn lief en mijn lieve vrienden van thuis. Maar het gaat een heerlijke verjaardag worden, want nu heb ik nieuwe vrienden, een nieuw gezin en zelfs een nieuwe opa en oma die taart komen eten. 

Van mijn gastouders had ik al een prachtig cadeau gekregen: een skipas en het huren van ski's toen we in Idre waren vorig weekend. Het was er echt heerlijk (volgt snel een post over)!

Vandaag heb ik niet veel bijzonders, maar vrijdag zal er een feestje komen voor mijn klas hier :) Gaat vast erg gezellig worden!


source ♥

9 opmerkingen:

  1. "Vad är det för en dag? Är de en vanlig dag? Nej, det är ingen vanlig dag, för det är Swanhildes födelsedag. Hurra, hurra hurra!" - Lotta på bråkmakagatan

    STORT grattis Swanhilde på din 18års dag! Är glad att fått lära känna dig!
    KRAM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je verjaardag, lijkt me heerlijk om eens op een heel andere plaats te vieren. Geniet er van! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. van harte gefeliciteerd meid, ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er staan een heel aantal handige tutorials op het internet die mij goed geholpen hebben bij het naaien van een etuitje. Het is eigenlijk helemaal niet moeilijk om hem mooi af te werken. Kijk hier maar eens:
    http://oontje.blogspot.com/2011/02/hoe-maakt-u-de-pennenzak.html
    http://www.noodle-head.com/2009/10/tutorial-lil-cutie-pouches.html
    http://miss-stik.blogspot.com/2010/06/en-de-rest.html
    http://pinoyinoz.blogspot.com/2008/08/tutorial-zippered-wristletpouch-made.html

    Ik hoop dat je een mooie verjaardag hebt gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteeerd! 18, mooie leeftijd :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteeerd! :) Mooie leeftijd, 18!

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥