donderdag 9 februari 2012

The day after


Ja ja, ik ben nu toch echt 18 jaar... Gisterochtend kwamen mijn gastouders en gastzusje mijn kamer binnen met taart en cadeautjes! Dat is fijn wakker worden! Ik had al een groot cadeau van ze gekregen: een skipas + skihuur voor onze trip naar Idre. Maar er kwam meer! Zusje had een spijkerbroek voor mij gekocht: hij is perfect! Echt heel erg blij mee. Ik heb een glazen zwaan gekregen van pa, en van ma een boek over mode in de jaren '20. En op het moment dat ik de grote envelop van papa en mama vanuit Nederland opende belden ze mij! Dat was toch wel even moeilijk hoor, maar het was een prachtig begin van de dag. En als ontbijt: stukje taart!

Tijdens mijn les engels kwam mijn zanglerares de klas binnen en vroeg of ze ons voor 30 seconden mocht storen. Dat mocht en ze begon te zingen samen met 2 andere leraren, waarvan 1 op gitaar. Speciaal voor mij! Ik kreeg ook nog een cadeautje van ze, een grote doos, maar toen ik het uitpakte bleek het een kleine sleutelhanger te zijn met een Dalarna paardje er aan. Erg lief van ze!

En gisteravond kwamen mormor en morfar (de ouders van mijn gastmoeder) nog, zij bleven eten en hielpen mee met de taart. Ik heb nog een klein stukje over en dat heb ik vandaag mooi, voor bij de thee!

Liefs

5 opmerkingen:

  1. Wat in moaie taart Swaen! En sa te hearren hast in super leuke dei hân! Geniet noch mar efkes dêr yn Sweden:)
    Dikke Tút,
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh gelukkige verjaardag! Dat is zo emotioneel dat ze juist belde toen je de envelop opende! Zo mooi! Tof cadeau van je zusje en echt zo tof van je docenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kwam toevallig op je blog terecht, leuke verhalen! :) En een erg mooie taart, veel plezier nog in Zweden! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥