zondag 29 januari 2012

De lente ligt weer in de winkels

Jullie hebben zeker wel gemerkt dat Indiska één van mijn favoriete winkels is. Ze hebben daar prachtige stukken, en gelukkig woon ik daar nu voor in het goede land :) Ik krijg altijd de mail met nieuws van Indiska, en nu zag ik dat de lente alweer in de winkels ligt. Buiten is het nog koud en er ligt sneeuw, maar kijken is altijd leuk! Eigenlijk vind ik het wel iets te vroeg, de winter is hier nog lang niet over, en dan nu al aan blote benen en dunne shirtjes denken? Wat denk jij? Te vroeg of mooi op tijd?
Ik denk dat ik er wel weer heen ga, want de gele blouse op de 1e foto en de stippenjurk op de 2e vind ik erg leuk!




1-4

5 opmerkingen:

  1. Mooie collectei! Alleen iets te vroeg..vanaf volgende week krijgen we pas winter in NL. Haha. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, zeker leuk! En die oorbellen op de 3e foto <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke prints, en mooie kleur groen heeft die broek!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, ziet er leuk uit! Had nog nooit van de winkel gehoord!

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥