dinsdag 31 januari 2012

Dag januari

De maand januari is echt voorbij gevlogen, dat betekent nog maar vijf maanden Zweden! Helaas is er niet heel veel winter, maar beter dan niets. In januari heb ik eigenlijk niet eens zo heel veel bijzonders gedaan, dat komt in februari! Ik laat jullie mijn maand in foto's zien :)

Tijdens een ochtendwandeling, sprookjesachtig.

Mijn stadje aan het meer.

Eindelijk mochten we het peperkoekhuisje opeten!

Ik heb mijn 'familie' kennis laten maken met boerenkool, helaas was het wel diepvriesboerenkool.
Erg gek waren mijn 'broer' en 'zus' er niet op...

Een prachtige lucht, uitzicht vanaf mijn kamer.

Mijn haar kunstig opgestoken, eens wat nieuws.

Mijn 'ouders' zijn beide 50 geworden dit jaar, tijd voor een feestje!

En bloemen natuurlijk, jullie weten dat ik daar gek op ben, zeker tulpen!
Dit was een cadeautje voor mijn 'ouders'.
Ik hoop dat jullie zelf ook wat een leuke maand januari hebben gehad! Fijne februari!

10 opmerkingen:

  1. Het gaat nou allemaal zo snel.
    Hele mooie foto's heb je gemaakt, en die koek huis ziet er lekker uit:D
    En al die anderen lekkere dingen!!

    Hoeveel graden is het bij jou?:P

    Ik heb een blogroll gemaakt en jij bent de eerste die er staat:)

    Groetjes
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ieuwww boerenkool.. De taarten zien er wel lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Neeee ik hou echt niet van boerenkool! zelfs niet van de rookworst hehe :)
    Hutspot vind ik dan weer wel lekker :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zweedse gehaktballetje jummie :) haha begrijpelijk dat die inmiddels je neus uitkomen!
    Enuh ik kwam op je blog via de blogroll van danielle (colorful frutsel) Maar ik kende je blog al langer via andere bloggers ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke foto's!!
    Heb je al die taarten zelf gemaakt ??:D

    Thanks voor je reactie op mijn blog! Het sneeuwt inderdaad in NL !!
    En daar?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh stom zeg dat ze er geen suiker in doen ja!
    Zweden lijkt me wel een leuk land, de taal alleen al :)
    En tof dat je blog steeds groter word!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke recap van januari! Reacties maken bloggen inderdaad nog leuker :) Top dat het ook zo goed gaat met de jouwe! En veel plezier nog de laatste maandjes in Zweden. Liefs, Liset

    BeantwoordenVerwijderen
  8. incredible pictures
    i like
    kisses
    fran

    showroomdegarde.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥