maandag 5 december 2011

Sinterklaas!

Helaas geen echte Sinterklaas voor mij dit jaar, maar ik heb wel lekker pepernoten gebakken! En lekker dat ze zijn, ondanks dat ze hier geen speculaaskruiden hebben. Ik heb zelf wat bij elkaar gegooid en het proeft goed! Ook heeft mijn gastgezin de schoen gezet, wortel er in en bakje wat er voor het paard. Wat vonden ze het leuk om te zien wat er volgende ochtend in zat! Pepernoten, chocolademunten en chocoladekikkers!

/Sinterklaas, a dutch fest. The first time that I don't celebrate it at home. But I baked pepernoten! And yesterday my family here put there shoes in front of the door, and they were so happy that Sinterklaas came by in the night to give them candy!




2 opmerkingen:

  1. Hmmm.. Nou toch een beetje sint gehad met pepernoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ik zie hun gezichten al haha. Toch een gekke gewoonte van ons om je schoen te zetten hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥