maandag 12 december 2011

Scandinavië

De fotograaf Peter Boel heeft prachtige foto's gemaakt van het mooie Scandinavië, waar ik nu woon. Ik moest ze gewoon even met jullie delen, al zijn de meesten wel meer naar het noorden gemaakt, zo'n 1000 kilometer zeg maar. Maar toch, het is mooi! Geniet!
Morgen is het Lucia, ik heb twee optredens met het schoolkoor, best spannend, want ik heb nog nooit een Lucia meegemaakt! Ik vertel er snel meer over!

/The photographer Peter Boel made beautiful pictures from Scandinavia, enjoy!
















4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto's, ik wil ook naar Scandinavië! :D En ik las het net op de Flow kalender dat het vandaag Lucia dag is in Zweden, veel plezier, lijkt me iets prachtigs om mee te maken! Liefs, Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O ja, je nieuwe header is tof! Leuke schoentjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥