vrijdag 16 december 2011

The good book

Ik heb helaas nog geen foto's van Lucia, maar ik kan vertellen dat het prachtig was! Allemaal een mooie, lange, witte jurk aan en een zilveren kerstboomslinger op mijn hoofd en om mijn middel. En een kaars in de hand. In een mooie optocht gingen we de zaal binnen, al zingend. Prachtige liederen zijn het! De show zelf was geweldig, wel moeilijk om zo lang stil te staan, omdat je je kaarsje in de hand hebt en moet zingen. Het was verschrikkelijk warm, maar het was het waard! Gelukkig was ik niet de Lucia, want zij had namelijk 7 kaarsen op haar hoofd, en toen ze de kroon af deed zat er een hele klomp kaarsvet in haar haar. Dat heeft wel een half uur geduurd voor alles er uit was.

Bron vergeten / Source forgotten

Een hele tijd geleden had ik dit filmpje al eens gezien. Tim Minchin is geweldig en als je goed naar de tekst luistert heeft hij ook nog een punt. En het pianospel is gewon geniaal :) Ik hoop dat jullie er van genieten!

/A nice song I heard a long time ago, but I never shared it with you. Tim MInchin is a genius, hope you like it!


1 opmerking:

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥