woensdag 16 november 2011

Wat ik wil

Ik zei altijd tegen mezelf dat ik een wit huis wilde met veel kleur. Toen ik deze foto's dus vond was dat eigenlijk mijn perfecte droomhuis. Wat zou het mooi zijn om het zo te krijgen. Deze foto's van een huis in Denemarken laten perfect zien wat ik wil! Een roze trapleuning, blauwe lampen en bestek op de gordijnen. 
Jammer alleen dat ik nog niet op mezelf woon. Nog een aantal jaar wachten en dan wil ik zo'n huisje hebben.

/My perfect dreamhouse!





♥ source

4 opmerkingen:

  1. Voor mij iets te veel maar het ziet er wel gezellig uit!
    www.ninajosephine.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cute house! leuke blog girl:)
    xo Kimberley
    http:://www.kimberleyschouten.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, dat is ook echt mijn perfecte huis!! alleen ik vind de blauwe muur op foto 3 niet zo mooi (: maar verder echt waaaauw.

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥