maandag 28 november 2011

Fel del av gården

Echt weer een heerlijk liedje, in het Zweeds, dat dan weer wel. Maar daardoor weet ik wel bijna zeker dat jullie het niet kennen. Van dit liedje wordt ik helemaal vrolijk, zelfs tijdens het studeren voor Duits en natuurkunschap! Enne... mijn natuurkunschap presentatie ging super goed! De hele klas zat met de mond open naar mijn Zweeds te luisteren. Ben ik toch wel weer trots op mezelf :)

/Finally a song that gives me energy, I was making my homework while swinging on the chair. And my talk for Nature went great! The whole class was watching me talking Swedisch, they were all amazed!


2 opmerkingen:

  1. Wat heb je een super mooie header zeg!
    Haha, ja mijn ouders hebben een boot. Ik ben practisch op de boot opgegroeit ;) Zelf zeil ik ook nog, jij?
    Dankje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Briljant liedje, geen idee wat het betekent maar het vrolijkt me helemaal op :) Succes met studeren!

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥