zaterdag 1 oktober 2011

Searching for sunlight

Weer een liedje dat ik van de tv hier heb. Deze keer is het een tune van een Deens tv programma; Lykke. Iedere maandagavond kijken mijn gastmoeder en ik dit programma samen en het is echt leuk. En ik moet zeggen, dat Deens is nóg moeilijker te verstaan dan het Zweeds. Lang leve de Zweedse ondertiteling die ik aardig kan volgen!
Om even wat recht te zetten naar aanleiding van het vorige bericht: er zijn meer dan 6 tv-zenders in Zweden! Mijn gastouders willen er alleen niet meer omdat de jeugd dan te veel voor de tv zou zitten. Doen we nu nog, maar dan met films :P
Het eerste filmpje is het intro van de tv-serie. Die is gewoon te leuk om jullie te onthouden. De 2e is de videoclip van het liedje, genaamd Out Of It en gezongen door Fallulah. Wat vinden jullie er van?

/An other song again! This time from the Danish tv-show Lykke. I watch it every monday. The song is called Out Of It by Fallulah. Do you love it?



1 opmerking:

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥