zondag 9 oktober 2011

My new boughts.

Ik was lekker met mijn gastzusje de stad in geweest, niet echt op zoek naar iets maar gewoon voor de lol. Gek als ik ben moet ik altijd hoedjes passen, maar kopen doe ik nooit. Ik zette deze op en mijn zusje zei gelijk dat ik hem moest kopen. Ach, waarom ook niet. Leuk is hij zeker! Verder vind ik het patroon op de tas heel gaaf. Lekker vrolijk. Ik had een linnen tas met Peter Konijn er op, maar die werd toch een beetje oud. Dit is een waardige vervanger!

/I went to the city with my hostsister, not really looking for something but just for fun. Crazy as I am I always have to try on hats, but I never buy them. My sister said that I should buy this one. Well, why not, it is fun! Furthermore I like the pattern on the bag, so happy!


4 opmerkingen:

  1. Oh wat een leuk hoedje! :D
    & zo jammer dat er geen Monki in België is :(
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dat hoedje echt geweldig, komt denk ik vooral door de kleur die ik prachtig vind.

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankje voor je reactie!!!
    Ik ben er ook erg blij mee:)
    OEww dat hoedje is helemaal geweldig <3 <3

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥