zondag 9 oktober 2011

I am sorry

De afgelopen week zijn er geen berichten verschenen op mijn blog. De reden daarvan is dat er iets vervelends is gebeurd in mijn persoonlijke leven. Ik had gewoon even tijd nodig om alles op een rijtje te krijgen. 
Nu heb ik alle emoties weer in bedwang en gaat het weer beter. Ik zal daarom vanaf nu ook weer beginnen te bloggen. Misschien niet zoals eerst, maar ik probeer regelmatig berichten langs te laten komen. 

Daarom, om mezelf, en jullie, op te vrolijken, een foto van een geweldig weekend met vriendinnen. 

/There have been some problems in my personal live, that is why there were no updates last week. But now I figuered the things out and my emotions are under control.

Here a picture of a great weekend with friends. Because friends make everyone happy!


5 opmerkingen:

  1. Ik wens je veel sterkte toe, al weet ik niet helemaal wat er gebeurt is, lijkt het wel alsof je het kan gebruiken.

    VEEL STERKTE!

    isabel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet niet wat er gebeurd is, maar ik wens je heel veel sterkte toe!!! Hopelijk gaat het snel weer beter met je! Liefs, Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vervelend voor je. Ik hoop dat het nu wat beter gaat. Take care! X

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥