zaterdag 15 oktober 2011

Hästridning

Vandaag kreeg mijn zusje haar verjaardagscadeau: anderhalf uur paardrijden op IJslandse paarden! Ik heb paard gereden tot ik een jaar of 12 was, maar sinds toen niet meer. Dus even wennen was het wel! Maar wat was het fijn, lekker door het bos op van die dappere paardjes. Stap, draf, galop en zelfs tölt! Het was koud vandaag, ongeveer zo'n 8 graden, dus lekkere warme kleding aan. Later nog heerlijk fika (lunch/taart/chocomelk) gehad op een rots ergens midden in het bos :)

/I have been horseriding today, it was so nice and my Islandic horse was great. It is so lovely to go through the forrest and go so fast!

Mijn paardje Lippe

Ergens op een bospad

Fika!

3 opmerkingen:

  1. Leuk zeg. Mooie foto's!

    www.ninajosephine.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So fun! I love horse riding, I'd like to do it as well :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. how nice! i'd love to ride a horse in sweden:) so lovely.

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥