zaterdag 24 september 2011

West Side Story.

Gisteren ben ik naar de West Side Story in GöteborgsOperan geweest. En ik ben betoverd. Wat was het prachtig mooi! Ik kende het verhaal, dus het stoorde me niet dat het in het Zweeds was. Het gebouw was geweldig, in de grote zaal van het Opera Gebouw passen 1300 mensen! Mijn klas zat op het 2e balkon, van waar ik zat kon ik goed op het podium kijken én in de orkestbak.
Ik vond de muziek zo mooi, ik luister het telkens terug. Eigenlijk was alles mooi, de kostuums, de muziek, het decor, de dans. Het was een prachtig geheel. Hier een aantal persfoto's en een link naar een filmpje. Mijn eigen camera heeft helaas geen mooie foto's gemaakt, daar is hij toch te simpel voor...

/West Side Story was awesom yesterday. I am still in the feeling of it. It was so beautiful. I knew the story, so it didn't bother me that it was in Swedish. The Opera building in Göteborg is really beautiful, in the main stage hall are like 1300 chairs. And every chair was seated. I was with my class on the 2nd balcony, and I could see the stage and the orchestra very well. 
The dance, music, costumes, the decor. It was one big entirity. Here some pictures from het website and a link to a little film. My own camera didn't made nice pictures, unfortunately...

Maria & Tony

The Sharks 
The Sharks

Fight between the Sharks & the Jets 
The Sharks

The Sharks & the Jets

Tony & Maria
♥ website

1 opmerking:

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥