woensdag 14 september 2011

A warm sweater

Zo, hier komt weer eens een outfitpost! Dat was echt al een hele tijd geleden, maar ik had er weer eens zin in. Dit is wat ik gister aan had, het was hier een gure, regenachtige dag, dus helemaal weer voor wat warms. De trui heb ik vorig jaar bij H&M gekocht, de broek vorige week in Stockholm, het is er eentje van Cheap Monday. Echt een hele fijne winkel, ben blij dat ik hem gevonden heb!

/Finally, an outfitpost again! The weather was not that nice the last days, so I wore my warm sweater. I really love it, bought it last year at H&M. The jeans is from Cheap Monday, I bought it last weekend in Stockholm.


5 opmerkingen:

  1. Lekker hoor!!

    xLove!
    ninajj.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh super leuke trui!!

    XxxX

    bedankt voor je reactie ben het met allebij met je eens ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk! :D En toevallig had ik 'm vandaag ook aan ;D

    x Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. like the outfit! i hope you have a nice weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥