maandag 19 september 2011

Streetstyle - Camilla

Hier is 'ie dan! De eerste Streetstyle. En degene die de eer heeft de eerste te zijn is Camilla. Ik vind de combinatie erg leuk, simpel maar heerlijk voor school. Ik stelde Camilla een paar vragen
Waarom deze outfit vandaag? 'Ik heb de broek gisteren gekocht en wilde hem vandaag gelijk aan. Ik ben zo'n persoon die niet kan wachten. Omdat de broek een hoge taille heeft vond ik het leuk om het shirt er bij in te stoppen. En de ketting om het af te maken.'
Jou stijl? 'Ik heb geen echte stijl, als ik iets leuks zie dan koop ik het. Dat kan van alles zijn, als ik het maar leuk vind. Van jurkjes tot baggy jeans. Als ik me blij voel dan doe ik kleding aan met veel kleuren, zo laat ik het zien. Maar het moet natuurlijk ook fijn zitten, een beetje chill voor een lange schooldag.'

/Here he is, the first Streetstyle! And the lucky girl is Camilla. I asked her a few questions.
Why this outfit today? 'I bought the jeans yesterday, so I wanted to wear it today. Because the jeans has a high waist so it looks nice if you show it. The necklace is the finishing touch.'
Your style? 'You can't put me in a box, but I just buy things that I like, that make me feel like me. When I feel happy, I put on some colourfull clothes. I wear a lot of things, from baggy trousers till skirts and dresses. But I have to feel comfortable in it.'



6 opmerkingen:

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥