zondag 11 september 2011

Petticoats!

Gisteren was ik in Stockholm met het gezin, heerlijk weer en heerlijke winkels!
Mijn gastzus liet me de winkel Beyond Retro zien, en ik ben verliefd! Het is de grootste vintage winkel van Stockholm. Ik heb er een mooie sjaal gekocht en een nieuw hengsel voor mijn Oilily tas. Maar in die winkel was er één ding waar ik echt verliefd op ben geworden. Aan het plafond hingen de mooiste kleuren petticoats! Ik heb er altijd al eentje willen hebben, maar helaas, ze waren zo'n 90 euro. En dat vind ik toch een beetje te veel. Maar in plaats van kopen kunnen we altijd naar die prachtige foto's kijken!

/I was in Stockholm and visited the most beautiful vintageshop I have ever seen! Beyond Retro. Look how I fell in love with the petticoats!



3 opmerkingen:

  1. stiekem heb ik ook een petticoat uit london ze zijn gewoon zo leuk aleen ik durf hem niet te dragen hij is namelijk wel vet extreem :P (mischien ooit voor een feestje :P)

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥