dinsdag 13 september 2011

My e.l.f. order

Gisteren kwam eindelijk mijn e.l.f. bestelling. Mijn gastbroer had cadeautjes besteld voor zijn zusje en ik had ook gelijk wat uitgezocht, kon het mooi in 1 pakketje. Ik heb nog nooit eerder iets besteld bij e.l.f., maar ik ben er best tevreden over. Het is niet duur en de producten zijn van goede kwaliteit. Ik heb voornamelijk concealers en poeders gekocht omdat ik die thuis had gelaten. Best dom natuurlijk, een jaar in Zweden en je neemt het niet mee. Thuis had ik niet hele goede producten, ze waren al vrij oud of toch niet helemaal mijn kleur. Daarom, schoon schip!

/Yesterday my e.l.f.-order came! I was so happy, I never had the products but I always wanted to try them. This is what I ordered.


Dit heb ik besteld:
Clarifying Pressed Powder Honey
Clarifying Pressed Powder Rosy Beige
All Over Cover Stick Apricot Beige
Duo Eyeshadow Cream Butter Pecan
Duo Eyeshadow Cream Berry Mix
Zit Zapper
Blending Eye Brush
Blushing, Bronzing and Blending Brush
Defining Eye Brush



2 opmerkingen:

  1. Ik wil ook nog altijd een bestelling doen maar de 7,95 verzendkosten houd mij tegen.
    Ben benieuwd hoe de producten bevallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik wilde daar ook eens wat bestellen, en vergeet het iedere keer weer.

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥