dinsdag 20 september 2011

I have planted it here now

Hier is de tv natuurlijk anders dan thuis, mijn gastgezin heeft maar 6 kanalen, terwijl we thuis de hele wereld ontvangen. Maar een aantal dagen geleden zag ik een prachtige commercial. Het was een koffiereclame met prachtige acteurs. En een prachtig liedje. Na enig zoeken heb ik hem gevonden, en wat ben ik blij. Het wordt gezongen door een 'nieuwe' zangeres, Cecilia Nyquist. De prachtplaat Tiny Grain is haar debuut.
Ik vind dat de plaat de sfeer van een mooie nazomer heeft, wat denk jij er van?

/A beautiful song from a commercial here in Sweden. I love it, have you ever heard of it? Cecilia Nyquist with Tiny Grain. It reminds me of a beautiful late summer evening.



4 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi.
    Raar dat de tv daar zo anders is dan hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend mooi! Inderdaad wel vervelend dat je daar maar 6 zenders kunt ontvangen! Aan de andere kant, dan zit je tenminste niet de hele dag voor de tv ;)

    Liefs, Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi liedje!!! :D Bedankt voor de tip, nu heb ik weer een nieuwe zangeres om te volgen! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥