woensdag 21 september 2011

Flying geese

Ik keek naar buiten en zag ze vliegen, de ganzen die naar het zuiden gaan om daar een warme winter te hebben. Ganzen die duizenden kilometers afleggen om er te komen. Ik vind het zo'n mooi gezicht dat ik een paar prachtige afbeeldingen heb gevonden die ik wil delen. 
Maar nu de ganzen vliegen betekent het wel dat het echt begint, de herfst. Het gaat mijn eerste herfst in Zweden worden en ik kijk er naar uit. Maar wie weet is het wel hetzelfde als in Nederland.

/I saw the geese flying and I discovered that it really started, the autumn in Sweden. I love the vieuw of flying geese, so I share a few pictures with you. I am curious about autumn in Sweden, will it be the same as at home or completely different?







♥ deviantart

6 opmerkingen:

  1. Wow, ik lees nu pas dat je ruim een jaar in Zweden woont! Wat vet! Lijkt me echt prachtig daar, in Scandinavië. Die vogels zijn inderdaad een mooi gezicht.. ♥


    www.thisoddgirl.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er echt mooi uit!

    xLove.
    ninajj.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze foto's zijn echt heel mooi
    Thanks for sharing

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥