vrijdag 16 september 2011

English or Dutch?

Een tijdje terug stelde ik jullie een vraag. Nederlands of Engels? Ik weet het nog niet helemaal, maar ik denk dat de manier hoe ik het nu doe goed werkt. Het grootste gedeelte in het Nederlands en een soort samenvatting in het Engels. Het bevalt me wel, ook al zijn mijn lezers over het algemeen Nederlands.

/A while ago I asked if I should do my blog in Dutch or in English. I found the solution, I write in Dutch with a summary in English. Than everyone can read it!


7 opmerkingen:

  1. Ik ben voor Engels omdat dat toch aantrekkelijker is dan voor de internationale lezers.
    Misschien is een flagcounter wat voor je zodat je kan kijken waar iedereen vandaan komt.

    Succes met het maken van je keus!

    xLove.
    ninajj.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou het op Nederlands houden, omdat Engels niet je moedertaal is, denk ik dat er veel fouten in staan (weet ik niet hoor) en dat vinden mensen ook niet fijn om te lezen. Ik weet ook niet of het wel veel toevoegt, als je veel buitenlandse lezers hebt, oké, maar zo niet, dan is het veel moeite voor niets.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik zou zeggen nederlands omdat je nogal veel fouten maakt in het engels..en dat staat niet echt professioneel..dus ik zou zeggen nederlands :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jaa dat vind ik wel een goede oplossing eigenlijk :)
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ligt er een beetje aan hoeveel Engelse mensen er op je blog kijken (: Wat je nu hebt gedaan vind ik heel slim, er staan ook niet echt geen spelfouten ofzo in, dus ik snap niet precies wat 'Anoniem' precies bedoelt. Je kan ook gewoon een translator in de zijbalk doen, zoals bij mij.
    liefs Rixt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. anoniem had het niet over spelfouten denk ik maar over grammatica foutjes gok ik

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nice decision, I'll do the same with my next articles on my blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥