donderdag 1 september 2011

En terwijl ik geen jas aan had..


Begon het te regenen! En heel hard ook. Ik was eerder vrij van school en was al naar huis gefietst. Alles was nog goed, geen wolkje aan de lucht. Een uurtje later ging ik lopende naar vioolles, maar 5 minutjes lopen. Alles ging goed, vioolles was leuk en de lerares haar buik al weer wat dikker. Ze is zwanger. Het fijne aan school in Zweden vind ik dat je gewoon muziekles onder schooltijd kan krijgen! En gratis :)
Maar ik dwaal af. Tijdens vioolles begon het ineens keihard te regenen. En dan niet even, nee een heel uur lang! Ik moest na les nog naar de supermarkt, postzegels kopen. Want ja, paps en mams willen wel eens een kaartje. Het spoelde maar door, en binnen no time was ik doorweekt. Gelukkig is mijn viool-koffer waterdicht, wat was ik blij. Maar al het andere was nat. Alles. Ik kwam als een verzopen kat aan in de supermarkt. En daarna nog naar huis lopen. Ik had het koud. Kom ik binnen, vraagt gastbroer heel lief: 'Did you get wet outside?'  'Make an educated guess...' was mijn antwoord. Toen snel onder de douche en warm worden.
Nu schijnt de zon weer en ga ik zo richting orkest. Ik doe een jas aan en ik bid dat het droog blijft.

/ I had to go to violinlessons, the weater was nice so I didn't wore a coat. Than it started raining...

3 opmerkingen:

  1. Mooie foto! Gratis muziekles moeten ze hier ook inlassen, het kost echt een vermogen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben je toch een beetje 'thuis' ;) Leuk dat ze gratis muziekles geven!

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥