maandag 26 september 2011

24 months

Vandaag zijn mijn lief en ik 24 maanden samen, oftewel 2 jaar! In die 2 jaar heb ik zo veel met hem meegemaakt, wat fijn om daar aan te denken. Ik heb hem een lief pakketje gestuurd met de post, nu hopen dat het op tijd aankomt! Op momenten als deze wil ik best even thuis zijn... Gelukkig bestaat er Skype! Dit is een foto die gemaakt is toen we pas een paar weken samen waren, gezellig samen aan het bootje varen :)

/My boyfriend and I are 24 months together today. 24 months is 2 years! I send him a small package, I hope it will be on time. The photo was taken when we were just a few months together, together in a small boat.

3 opmerkingen:

  1. Ah, wat lief! Gefeliciteerd! En ik hoop dat jullie nog héél lang héél gelukkig met elkaar zullen zijn! :D
    Ps. Ik vind je header echt heel mooi, echt een herfstsfeer! Ik houd van herfst! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Congratulations!
    Oh, that's so sweet... Wish you the best for the two of us

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥