dinsdag 9 augustus 2011

Off to Sweden

Dear Readers,

Tomorrow, the 10th of August, I am leaving for my Exchange Year in Sweden. I am so excited! And very nervous too. I packed my bag, it was very hard to choose! And I already have got one suitcase in Sweden with winter clothes! But I am going!

I won't post anything in the next few weeks, first I want to find my own place there and get used to everything.

Take care!
Love, Swaen

Kijk op www.swanhilde.waarbenjij.nu om mijn belevenissen te volgen in Zweden!

♥ Picture from here

5 opmerkingen:

  1. Prachtig! Heel veel plezier daar en ik zal je zeker volgen. Nu ik dat plaatje zie wil ik er ook wel weer dolgraag terug naartoe. Je boft maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel plezier in Zweden, geniet ervan! Ik zal je belevenissen zeker blijven volgen op je site! Veel plezier!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel plezier! ;D Ik zal je zeker blijven volgen;
    zie dat je niet sterft van de spanning en zenuwachtigheid, zoals ik zou doen T.T

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥